luni, 17 noiembrie 2008

(1) hi5 penibilii: “<<<>>>;:)):)):))Sunt o BuBuRRuZaaaa :))”
“~~~ poza veche... ohooo ~~~ tzigan :)) ~~~”“SeXy or NoT ? :>:>:>”
“uuu la la :X” ---------------------------

(2) fun: DAPE !!! Urasc concursul asta, ii urasc pe oameni, ggrrr ....


Ohhh fataaa, imi ghiortzaie stomacul cand ii vad ... miiiaammhhh :D


Cainele: AAaaaaaa, nu e corecttt !!! Eu trebuia sa te musc pe tine >:) Matza: So crezi tu !!!


Baiiii zdreantza, vezi ce zambet am ?! HAHAHAAAA :)))


Ce-ai cu mine ??!! raule :P Ce ti-am facut ???


Gata !!! Numai pana aici a fost .... ;)


Si alearg si alerg si aalleeerrrggg .... vaiii da mult mai am :D

-------------------------------

(3) bancuri:

O mama isi surprinde fiica de 35 de ani jucandu-se cu un vibrator.
- Ce faci? o intreaba mama.
- Mama, am 35 de ani, sunt urata, nu o sa ma pot marita niciodata, asa ca de acu incolo, asta va fi sotul meu.
A doua zi, tatal, auzind in camera fetei zgomote ciudate, intra si primeste aceeasi explicatie. O zi mai tirziu, intorcandu-se acasa mama, isi gaseste sotul cu o sticla de bere intr-o mana si cu vibratorul in cealalta. Socata, il intreaba:
- Barbate, ai inebunit??!! Ce faci?????
La care sotul raspunde:
- Nu vezi? Stau si eu la o bere cu ginerica :D

(La ce va gandeati voi ?? :)))

Niciun comentariu: