vineri, 7 noiembrie 2008

(1) hi5 penibilii:eeeeeeeeeee c creasta de codite aveam.....=))opera cosminei(o betziva la fl k mn:)))”OUPSS.....:">:">.....:>:>:>....EH ..DA EU &MAMY...CURULETUL NOSTRU...:">:">:d:dNUI FAIN?playboy 100%????:>:>:>:>mai jos?”

------------------------
(2) bancuri:
Sotul tocmai termina de citit "Barbatul casei", o carte care ii invata pe barbati cum sa se impuna in relatia cu sotia.
Vine direct la nevasta-sa si ii spune : - De acum inainte sa-ti intre in cap ca eu sunt barbatul in casa asta si cuvintul meu e lege!!! Ai inteles?
Acum vreau sa-mi prepari cina, sa ma servesti, dupa care vreau ceva la desert.
Dupa ce mananc, te duci sa-mi pregatesti baia, ca sa ma relaxez.
Dupa baie, ghici cine ma imbraca si imi face freza!!??
Nevasta ii raspunde: - Aia de la pompe funebre !!! :)))))))))))


O discutie intre 2 copii in camera lor . Baietelul catre fetita: - Ce-i vei cere lui Mos Craciun anul acesta?
F: O papusica Barbie , dar tu ?
B: eu ii voi cere un Tampax
F: Tampax ? Ce e asta ?
B: ...habar n-am , dar zic astia la televizor ca daca-l folosesti poti merge la plaja in fiecare zi, sa mergi cu bicicleta , piscina, sa dansezi , sa alergi , sa faci o multime de lucruri ....fara ca nimeni sa-si dea seama ! :)))))))))

-----------------
(3) news: Pregatiri de sarbatori: Partiile de schi de pe Valea Jiului, Valea Dornei sau Borsa intra in concurenta cu Valea Prahovei aici

Niciun comentariu: