luni, 3 noiembrie 2008

(1) hi5 penibilii: “hai comenteaza!!!! hai hai mai repede! vreau sa stiu daca sa bag si nud.... astept pareri.... :D :D:D:D:D:D”

“... copii nu incercatzi asta acasa...”

---------------------
(2) wtf: Ce poate sa ti se intample dupa un paharel in plus, prietenii sunt protagonistii :D


---------------------
(3) fun: De cum a inceput criza financiara, iar bancile incerca sa-si reduca din pierderi pe seama clientilor (dobanzi mai mari, comisioane mai mari etc) deabi acum au inceput revolte.
Aici despre subiectul "ING neagă implicarea într-un cartel bancar":

Sper sa dispara
de O **** vopsita in portocaliu(Vizitator), luni, 3 noiembrie 2008 - 10:19

Oare de ce nu ma surprinde acest fapt sesizat de BNR. Am avut destule belele cu aceasta banca care pozeaza in cea mai serioasa si transparenta banca cand de fapt este una din cele mai incompetente banci (incompetenta este direct proportionala cu IQ-ul angajatilor; de obicei doar cu 2 cifre!). Nu au fost in stare in 2 ani de zile sa-mi schimbe un nr de tel, sa-mi trimita si mie o notificare in scris cu ce le-am cerut (decat dupa ce au sunat de la Protectia Consumatorului!)! Sunt niste Cretini tinuti in spate de o societate de Asigurari! Sper din tot sufletul sa intre in rahat sau macar sa-si ia amenzi de sute de mii de euro, fiindca atunci intra in rahat, maresc comisioanele, pleaca clientii si poate asa mai dau afara din pipitele blonde de la birouri care nu stiu nici macar cu ce se ocupa Biroul de Credit si ce treaba "are bancile cu acesta". Terminand cu niste vorbe de duh: Die bitch, Die!

Vai si amar, rau am ajuns :D

Niciun comentariu: