miercuri, 26 noiembrie 2008

Conversatie intre prieteni :D

James OBrian (11/25/2008 5:25:11 AM): la asa ceva am sa raspund vineri, daca mai trebuie raspuns...nu ma asteptam sa ma inviti acasa ( oricum nu as fi accepat invitatia ) dar nici nu ma asteptam sa ridici atatea obsatacole si sa pui conditii ( ba chiar credeam ca este evident ca prietenii sa se caute intre ei si sa isi ofere ospitalitate ) , descopar insa ca e musai sa bat pe jos bucurestiul in lung si in lat ca sa vad o persoana care mi-a refuzat ospitalitatea cand era in sibiu(desi aveati masina), persoana care mie imi este indiferenta... ma rog , daca asta e situatia macar aflu si eu ce fel de prietenie ne leaga si cum este ospitalitatea bucuresteana.... in cele din urma s-a cam dus pe apa sambetei toata bucuria si placerea revederii,,,incepe sa semene a targuiala ieftina...
James OBrian (11/25/2008 5:34:43 PM): am incercat sa te sun dar probabil ti-ai inchis telefonul....

RE: 11/26/2008 4:50 AM
Frumos ! Adevarat, imi place ce spui !
Ma intreb, ca de fiecare data, de ce, pentru ce, unde, cu cine ... multe intrebari ai spune, dar sunt numai cateva de care ma lovesc .. si m-am lovit, ce-i drept.
Cand invoci anumite lucruri gandeste-te si la cealalta persoana, daca este vorba de o persoana .. vei simti ceea ce pretinzi, nu ce doresti sa obti fara sa daruiesti.
Timpul a spus poate prea multe, ce s-a intamplat si se intampla tot ne spune cate ceva, sa-l ascult ? .. sa merg drept inainte ? .. e mai usor asa. Oare ? o alta intrebare.

Gandeste-te, doar atat, nu voi spune altceva, imi e scarba sa fac dezbateri de doi lei. Totodata imi e scarba de mine, trebuie sa se termine odata, ca toata lumea sa se simta mai bine.

P.S: - nu m-ai sunat decat in jurul orei 19, pana la ora 5:50 eram inca la servici, la 18:15 ma suna un prieten cand eram in metrou.
- la 19 eram in casa, cu parintii pe langa mine. Atunci nu mai pot vorbi la telefon, insa intru pe mesenger si ma izbesc mesajele tale.
Frumos ! Adevarat, imi place ce spui !

RE:P.S: Trebuia sa se termine de atunci.

Niciun comentariu: